Online ondernemer en oud-directeur versterkt Snakeware

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

De Persgroep neemt nieuwe DM-machine in gebruik

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

'Next level digital experiences’ voor uw klant presentatie op Emerce B2B Digital

vincent-sw
Vincent Velema

Energie geven en krijgen tijdens de Odyssee Hackathon

kaj_arne_ruiter_01
Kaj Arne Ruiter

Snakeware vijf keer Emerce 100 beste bureau in e-business!

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

"Verbindingen" leidend in unieke werkwijze Maibru

ewoud_faber_01
Ewoud Faber

Enhanced Ecommerce - data en inzicht voor meer succes

vincent-sw
Vincent Velema

Data science in actie

kaj_arne_ruiter_02
Kaj Arne Ruiter

Front-end developer worden, hoe pak je dat aan?

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Snakeware breidt strategisch partnership Dirk en DekaMarkt uit

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Data driven Marketing specialist Vincent Velema aan de slag bij Snakeware

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Supertrots op onze dubbelslag! Met Dirk en Dekamarkt levert Snakeware maar liefst 2 winnende website van het jaar 2018 producties

Snakeware_Ate_2018
Ate van der Meer

Continuous Delivery en Integration Guru komt Snakeware Groningen versterken

Snakeware_Ate_2018
Ate van der Meer

Snakeware levert hét perfecte 3 in 1 platform voor digitale experiences

Snakeware_Ate_2018
Ate van der Meer

Duitse fietshandelaren lopen weg met Friese innovatie

Snakeware_Ate_2018
Ate van der Meer

Snakeware Api based Headless CMS van Nederlandse makelij

Snakeware_Ate_2018
Ate van der Meer

We zoeken frontend en php developers voor Snakeware Groningen

Snakeware_medewerkers_sept_2018_MG_7812
Bas Holtrop

Snakeware opent locatie in Groningen

Snakeware_Ate_2018
Ate van der Meer

Sneekweek Sponsor Snakeware

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Snakeware wederom trotse sponsor Sneekweek en Soul Sonic

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Marnix van der Heide versterkt development team Snakeware

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Versterking voor het account en support team van Snakeware.

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

CeBIT 2018 met Tech Data en IBM

ewoud_faber_01
Ewoud Faber

Snakeware genomineerd voor Computable Award

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

De vergelijking met Joop

ewoud_faber_01
Ewoud Faber

Gekscherend maken wij wel eens de vergelijking met Joop Zoetemelk, wanneer wij weer eens naar een award winning event gaan. Fantastische sporter, maar pakt vaak niet de eindoverwinning. Nederlands beste wielrenner grossierde in tweede plekken. Maar liefst zes tweede plekken in de tour gaven hem de bijnaam ‘eeuwige tweede’. Fantastische renner, maar er was er helaas vaak één beter. En zo verlieten wij ook vaak de feestzaal. Prachtige nominatie, maar wij kwamen niet met de overwinning thuis. Overigens met gepaste trots en zonder frustratie.

 

De statistieken.

Gelukkig pakte Joop ook prachtige overwinningen. Volgens de wielerstatistici zelfs 428 in totaal. Een palmares om trots op te zijn. Een wereldtitel. Olympisch Goud. De Tour de France in 1980. Vele medailles en leiderstricots. Glorie momenten.

 

De waardering.

De teller bij Snakeware staat nog niet op 428, maar ook onze prijzenkast raakt steeds voller. Topklasseringen bij de beste digitale bureaus van Nederland. ‘Eeuwige tweede’ zijn wij, net als Joop, dan ook zeker niet. Het ontbreekt ook niet aan waardering. Zo bracht Koning Willem-Alexander een officieel werkbezoek aan ons hoofdkantoor in Sneek en scoorden wij een gouden Dutch Interactive Award met de digitale transformatie van Hans Boodt Mannequins. Bovendien strijden wij eind van dit jaar om de titel ‘Beste digital- en E-commerce leverancier van het jaar’

 

Een delegatie van Snakeware en Hans Boodt Mannequins neemt de Gouden Dutch Interactive Award voor Digitale Transformatie in ontvangst

 

Respect.

Prijzen pakken is uiteraard lekker, maar geen doel op zich. Het drijft ons niet. Drijfveer is om van wilde plannen werkbare producties te maken. Die verder gaan dan alleen een antwoord geven op een vraag. Verder denken. Verder doen. Dan krijgen wij wellicht ook zo’n mooie carrière als die van onze Nederlandse sportheld Joop. Met veel respect.

Snakeware verandert

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Snakeware opent nieuw kantoor in Amsterdam

ate_van_der_meer_01
Ate van der Meer

Verdien jij al geld met data?

model steven
Steven Visser

Ambitieuze Steven Visser wordt de Brandaris in Data driven marketing

toine_dinkelberg_01
Toine Dinkelberg

Continue optimalisatie met behulp van A/B testing

dave_kraayeveld_01
Dave Kraayeveld

De ijzers zijn onder

ewoud_faber_01
Ewoud Faber

Marco Boonstra geeft op agile wijze Quality Assurance inhoud bij Snakeware

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Koning Willem-Alexander bezoekt Snakeware

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Stratenmaker op zee

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Meine Nieuwland maakt van designs sites die impact hebben

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

25 mei 2018 GDPR D-Day: bereid je voor op de AVG privacywetgeving

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Gezocht: de Freek Vonk van de IT

janny_reitsma_01
Janny Reitsma

Snakeware scoort wederom hoog in de MKB innovatie top 100

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Bewezen formule voor online succes

toine_dinkelberg_01
Toine Dinkelberg

Snakeware, snelste bureau van het Noorden tijdens de Emerce Kart Cup 2017

ewoud_faber_01
Ewoud Faber

11 digital rockstars bij Snakeware uit de startblokken

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

De roep naar digitaal talent

ewoud_faber_01
Ewoud Faber

Snakeware digitale pionier achter Sneekweek.nl

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Snakeware hoofdsponsor Soul Sonic Outdoor tijdens Sneekweek

ATE vd Meer24514b
Ate van der Meer

Sixpack in één dag

ewoud_faber_01
Ewoud Faber

“De roadtrip van beacons en digital signage”

ewoud_faber_01
Ewoud Faber

"Het draait om beleving en gemak”, zegt Ate van der Meer in de Telegraaf

telegraaf
Gabi Ouwekerk Telegraaf

Kunstmatige intelligentie in de praktijk

arjen_de_jong_01
Arjen de Jong

Kunstmatige intelligentie, ook wel AI of KI genoemd, is de hype van dit moment. Maar wat is het nou precies? Waarom heeft iedereen het erover? AI is een techniek. Een techniek waarbij je een machine leert om net zo te reageren als mens. Is dit nieuw? Op zich niet, maar door de wet van Moore, die voorschrijft dat computers steeds sneller en krachtiger worden, nu wel binnen handbereik.

 

Pioniers.

Wij staan in de beginfase. Pionieren. Eén van die pioniers is Tesco. De supermarktketen die voornamelijk actief is in Groot-Brittannië. Hoe gebruiken zij AI in hun bedrijfsvoering? Zij gebruiken het algoritme om de bevoorradingsritten zo efficiënt mogelijk te plannen. Maar het gaat ook nog verder. Ze gebruiken het om te voorspellen welke producten er bij welke leveranciers besteld moeten worden. Deze “just in time” logistieke methode zorgt voor een goede voorraadbeheersing en de daaruit voortvloeiende besparingen. Deze besparingen gebruiken ze nu om de AI verder door te ontwikkelen en de intelligentie ook mogelijk te maken voor klanten. Hoe? Door via een Google assistent, een soort van Siri, je boodschappen via spraak te bestellen.

 

Inzetbaarheid.

Hoe kan kunstmatige intelligentie van waarde zijn binnen mijn organisatie? We pakken er even een onderdeel uit. De servicedesk. Veel repeterende vragen. Veel repeterende informatie. Deze repeterende vragen zijn prima te beantwoorden door een chatbot. Door middel van NLP “Natural Language Processing” kan de lerende chatbot de intentie uit de zin of vraagstelling halen en het bij die intentie behorende antwoord terug sturen.

 

De weg naar een succesvolle chatbot.

Mogelijkheid één is om de bot een grote hoeveelheid gesprekken te laten voeren. De bot zelf te laten leren. Vragen en antwoorden te laten verzamelen. Dit kost tijd. Deze vraag en antwoord “bak” moet van een groot formaat zijn, om de bot succesvol te laten opereren.

 

De andere manier en een veel vaker gekozen optie is om de chatbot te gaan trainen. Trainen met zinnen en vragen die vaak gesteld worden. Dit hoeven niet letterlijke vragen te zijn, met alle mogelijke variaties. Enkel een aantal opties. Op basis van deze opties gaat de bot zelf kijken hoe de vraag nog meer geformuleerd kan worden.

 

De menselijke identiteit.

Een veel gehoorde reactie op chatbots. Ondermijnt een chatbot niet de menselijke identiteit van mijn organisatie? En wat gebeurt er als de chatbot geen antwoord paraat heeft? Een chatbot zal niet de servicedesk kunnen vervangen, maar wel kunnen assisteren. Een chatbot moet human assisted zijn. Dat wil zeggen dat de mens wordt ingeschakeld, wanneer de bot niet bijvoorbeeld met 90% zekerheid kan zeggen dat dit het juiste antwoord is. Het moet het beste zijn van twee werelden. Een chatbot die 24/7 werkt. Geen koffiepauze nodig heeft. Een tool die die druk van simpele, repeterende vragen van de servicedesk weghaalt. Waardoor de servicedesk haar tijd en energie kan geven aan echte klanttevredenheid.

 

Testen.

Zelf zijn wij ook aan het testen hoe wij met AI onze dienstverlening kunnen verbeteren. Benieuwd naar de eerste resultaten? Neem dan contact met mij op.

Wij bouwden in 1999 al het eerste cloud-first headless CMS

ate_van_der_meer_02
Ate van der Meer

Beste online Supermarkt van Nederland in de maak

ate_van_der_meer_01
Ate van der Meer

Optimaliseer AdWords landingspagina’s voor betere resultaten

adi_mlivic_01
Adi Mlivic

Tekst schrijven voor mobiel: waar moet je op letten?

toine_dinkelberg_01
Toine Dinkelberg

De impact van Augmented Reality

arjen_de_jong_01
Arjen de Jong

15% stijging bezettingsgraad Buitenleven Vakanties

ewoud_faber_01
Ewoud Faber

Google gaat mobile crazy

toine_dinkelberg_01
Toine Dinkelberg

Programmeurs zijn de nieuwe blauwe boorden op weg naar een nieuwe gouden eeuw

ate_van_der_meer_01
Ate van der Meer

Computer op je neus

ate_van_der_meer_01
Ate van der Meer

Snakeware lanceert geheel vernieuwde beaconplatform Lightcurb

ate_van_der_meer_01
Ate van der Meer

Snakeware nummer 1 in Emerce 100

ate_van_der_meer_01
Ate van der Meer

De evolutie van travel

ewoud_faber_01
Ewoud Faber

Terug op het oude nest

ewoud_faber_01
Ewoud Faber