'Next level digital experiences’ voor uw klant presentatie op Emerce B2B Digital

vincent-sw Vincent Velema 10 mei 2019

Biedt u uw klanten de meest relevante, gepersonaliseerde ervaring die mogelijk is? Zijn uw marketing en salesteams optimaal uitgelijnd, om vanuit een 360° klantbeeld die ervaring te bieden? Bent u op de hoogte van nieuwe verkoopkansen bij uw bestaande klanten op basis van kenmerkend bezoek aan uw website? Weet Marketing de weg naar nieuwe klanten goed te vinden? Nee? Lees dan snel verder en kom naar de presentatie hierover op het Emerce B2B digital congres in Maarsen aankomende 23 mei!

 

Next level digital experiences, today!

De ultieme klantbeleving creëren, de juiste content, op het juiste moment, via elk device kunnen uitserveren. Voor elke klant een aanbod op maat, tegen de grootst mogelijke marge. Service en ecommerce in een perfecte synergie? Voor velen is het verre toekomstmuziek. Maar deze ‘next level’ digital experience kunt u al op de kortst mogelijke termijn realiseren. Heeft u een website? Heeft u een modern CRM pakket als Microsoft Dynamics / NAV, Exact, Salesforce of soortgelijk? Dan kunt u vandaag beginnen met de creatie van een 360° klantbeeld, de basis voor een gepersonaliseerde klantbenadering.

 

De klant centraal voor conversie, marge en merkenbouw

Een 360° klantbeeld geeft u een compleet inzicht in het gedrag, orderhistorie en contactmomenten van uw klant. Dit inzicht stelt u in staat om de meest relevante, gepersonaliseerde ervaring aan te bieden. U kunt als nooit tevoren uw klant centraal stellen en de marketing en salesafdelingen in harmonie met de klant laten interacteren.

 

Op uw website en via de email nieuwsbrieven bedient u uw klant met gepersonaliseerde informatie. Zoekt uw beste klant op Google, dan staat u bovenaan. Bekend met de customer journey van uw klant, biedt uw marketingteam de juiste informatie in elke fase, op elk device.

 

Op beurzen en tijdens klantbezoek weet uw vertegenwoordiger welke interesse de klant heeft op basis van diens meest recente gedrag op uw website. Is de klant in voor iets nieuws uit uw assortiment, of leeft er een service en supportvraag? Met een compleet klantbeeld wordt het zichtbaar en bruikbaar.

 

Klinkt te mooi om waar te zijn? Wij maken het vandaag nog voor u in orde! Wacht niet op de nieuwe website of de laatste CRM update. Zijn beide redelijk bij de tijd, dan heeft u de perfecte basis om die essentiële  eerste stap naar de ultieme customer experience te zetten. Van eerste stap naar data- en AI driven commerce. Laten we beginnen! Eerst meer weten?

 

Emerce B2B digital, 23 mei 2019 Maarssen

Snakeware biedt met deze expertise toegevoegde waarde voor organisaties die een volgende stap in marketing en sales willen maken. Op het Emerce B2B digital congres delen we deze kennis. Omdat we u graag een indruk geven van de mogelijkheden en laatste trends in customer experience optimalisatie. Vooruitstrevende, maar ook realistische en praktische mogelijkheden die direct bijdragen aan uw ambitie, omzet en marge! Dat is wat ons drijft om bij te dragen aan uw succes! Bezoek de presentatie van Vincent Velema, digital analytics & CX om 15:15 in zaal 3.

 

Gratis kaarten voor Emerce B2B Digital

Ja we hebben een aantal gratis kaarten beschikbaar op basis van first come, first serve basis. Stuur een mail met motivatie waarom je onze sessie wilt bijwonen en wie weet is er een kaart voor jou.