Supertrots op onze dubbelslag! Met Dirk en Dekamarkt levert Snakeware maar liefst 2 winnende website van het jaar 2018 producties

Snakeware_Ate_2018 Ate van der Meer 23 november 2018

Velsen Noord - Sneek, 23 november 2018 – Dirk van den Broek met www.dirk.nl en Dekamarkt met www.dekamarkt.nl verzilveren haar nominatie en winnen de verkiezing ‘Website van het Jaar’ in de categorie Supermarkten. Snakeware heeft met design en development van beide food retail websites dit jaar een dubbele hoofdprijs in de wacht gesleept. Dirk en Dekamarkt lieten vele concurrenten, waaronder de usual suspects zoals AH, Jumbo en Picnic, achter zich.

 

De uitreiking van de grootste online publieksprijs, die jaarlijks uitgereikt wordt aan de beste websites van Nederland, was voor Detailresult Groep en daarmee haar digital partner Snakeware een groot succes, want de 2 prijzen binnen de categorie Supermarkten en FMCG retailers werden gewonnen door Dirk en DekaMarkt.

 

De website van DekaMarkt wordt door het publiek het hoogst beoordeeld op inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie en wint daarmee de award voor ‘Beste Website van het Jaar’.

 

Dirk heeft in de categorie Supermarkten de meeste stemmen ontvangen en is daarom verkozen tot ‘Populairste Website van het Jaar’. 

 

Jeffrey Peereboom, online marketing manager, straalt: “Wat een enorme eer om beide awards binnen deze categorie te winnen, terwijl er maar liefst 12 supermarktketens genomineerd waren. Ook Thijs Nootenboom, Business Development Manager, is trots: “De websites van Dirk en DekaMarkt zijn het afgelopen jaar door Snakeware vernieuwd en we zijn samen met hen continu bezig om de klantervaring te verbeteren. Het winnen van deze awards is een prachtig compliment voor de collega’s die hieraan mee hebben gewerkt.”

 

Vorig jaar deden Detailresult Groep en Snakeware al de uitspraak om samen te werken aan de beste supermarkt website van Nederland. "Met het winnen van zowel de beste website met Dekamarkt en ook de populairste met Dirk onderstepen we dat het partnership tussen Detail Result Groep en Snakeware op stoom komt", zegt Ate van der Meer, CCO van Snakeware. 

 

Ruim 400 genomineerde websites

Het Nederlandse publiek kon tot en met 23 oktober zijn stem uitbrengen op meer dan 400 genomineerde websites en dat leverde een totaal aantal van 394.741 stemmen op. Er kon gekozen worden uit 37 categoriëen, waarbij er een oordeel werd geveld over inhoud, navigatie en ontwerp. Per categorie zijn er 2 prijzen te winnen: de ‘Beste Website van het Jaar’ en de ‘Populairste Website van het Jaar’. Overall winnaar werd weersite Buienradar.nl.