De moderne aanpak van boekhouding

Opdrachtgever ACE
Sector B2B
Services UX/UI design Content strategy Front-end development Strategie Back-end development SEO Snakeware.Cloud

De uitdaging

ACE helpt haar opdrachtgevers met vraagstukken over accounting, cloud integration en financiële strategie. Zij maken daarbij gebruik van de kracht van het boekhoudplatform XERO. De specialisten van ACE hebben door de jaren heen hun opdrachtgevers bijgestaan in diverse kwesties van uiteenlopende aard, waarbij ze altijd het te bereiken doel als uitgangspunt nemen. Hun visie is om hun vaardigheden en talenten optimaal in te zetten, om zo de complexiteit van de accounting te versimpelen. Dit neemt de boekhoudkundige zorgen weg en maakt het leven van een ondernemer een stukje makkelijker. 
 

ACE wil een grote stap maken in digitale transformatie, met als doel middels een nieuwe website en activatie zowel bestaande als nieuwe klanten te gaan bedienen. De uitdaging is om van 300 naar (meer dan) 500 relaties te groeien. 

De aanpak

De opdracht voor de nieuwe website van ACE bestaat uit drie belangrijke onderdelen: 
1. Strategie, inclusief een nieuwe website in zowel Nederlands als Engels en online marketing

2. Goede posities bereiken in Google voor het creëren van maximale vindbaarheid en merkbekendheid 
3. Maandelijkse ondersteuning en activatie om de vooraf gestelde KPI’s te realiseren 

Het resultaat

We hebben voor ACE een conversiegerichte website gemaakt die draait op de nieuwste techniek van Snakeware.Cloud BLoks software. BLoks zorgt voor een snelle performance op zowel desktop als mobiel en biedt een hoog security niveauDe nieuw vormgegeven illustraties dragen bij aan de frisse professionele uitstraling van de website 

 

Bestaande klanten kwamen via mond-tot-mond reclame binnen bij ACE. Met de content op de website moet ACE beter vindbaar worden in zoekmachines (SEO), de bezoeker binnen een aantal clicks de gewenste informatie serveren en converterenNieuwe bezoekers komen vaak via een zoekopdracht in de zoekmachine op een website terecht. We hebben daarom het gedrag en de zoekintentie van zoekmachine gebruikers geanalyseerd. Op basis van deze data zijn we aan de slag gegaan met het creëren van nieuwe content en het optimaliseren van de bestaande content. Hierdoor krijgen we meer relevante bezoekers naar de website en zorgen we voor meer omzet. ​  
In keyword research is onderzoek gedaan naar het aantal zoekopdrachten per zoekterm en de concurrentie van andere domeinen. Hierdoor maken we inzichtelijk waar verbetering mogelijk is en met welke content we nieuwe, relevante bezoekers bereiken. ​ 

Een duidelijke hiërarchie binnen de website is essentieel. Bezoekers en zoekmachines vinden hierdoor sneller hetgeen ze naar op zoek zijn. Daarom hebben we een voorstel gedaan voor de navigatie, met als doel: overzicht en duidelijkheid creëren. ​ 

Meer weten?
Rockstars
Online Marketeer
Steven Visser
Senior Project Manager
Stefan van Ruiten
Senior Frontend developer
Martijn de Vries