Snakeware lanceert SPARC: een platform voor hoogwaardige zoek- en boekwebsites in de recreatiesector
SNEEK – Snakeware heeft SPARC gelanceerd, een slim platform speciaal gemaakt voor bedrijven in de recreatiesector. Met SPARC kunnen bedrijven hoogwaardige branding websites maken waarmee bezoekers eenvoudig kunnen zoeken en boeken. Door samen te werken met bekende boekingssystemen zoals Booking Experts, Recranet en Bookzo, biedt SPARC een platform van hoge kwaliteit dat soepel werkt met verschillende aanbieders. Dankzij de slimme technologie en functies die de verkoop bevorderen, helpt SPARC bedrijven om hun online reserveringen te stroomlijnen en hun klanten de best mogelijke ervaring te geven.
SPARC helpt recreatiebedrijven om hun boekingssystemen volledig te verwerken in een website die precies past bij hun eigen uitstraling en doelen. Zo zijn ze niet gebonden aan één aanbieder van boekingssoftware en kunnen ze flexibel blijven. Met ruim 30 jaar ervaring in de digitale wereld geeft Snakeware recreatiebedrijven hiermee een sterke basis om zich te onderscheiden en hun groei te bevorderen.
Launching Customer
Staatsbosbeheer is met de website en zuilen van ‘Logeren bij de Boswachter’ de launching customer en verwacht eind november 2024 met SPARC op basis van Recranet boekingsoftware live te gaan. ‘Logeren bij de boswachter’ biedt natuurliefhebbers de mogelijkheid te kamperen op 22 natuurkampeerterreinen verspreid over Nederland.
Anne Jaap Strikwerda van Snakeware, licht toe: “In de huidige competitieve markt is het essentieel om in te spelen op de wensen en behoeften van de doelgroep. Een unieke website die branding en technologie combineert, maakt hierin echt het verschil. Dankzij SPARC kunnen recreatiebedrijven hun identiteit versterken, hun vindbaarheid verbeteren en hun conversie verhogen. Wij blijven voortdurend nieuwe partnerschappen en API-integraties verkennen, zodat bedrijven flexibel kunnen blijven en eenvoudig tussen boekingssystemen kunnen wisselen zonder verlies van functionaliteit en autoriteit.”
SPARC stelt recreatiebedrijven in staat om hun online ervaring te optimaliseren, wat niet alleen de conversie verhoogt, maar ook bijdraagt aan hun merkidentiteit. Strikwerda vervolgt: “Voor bedrijven die zich willen onderscheiden in een verzadigde en steeds competitievere markt, biedt SPARC de mogelijkheid om hun eigen unieke identiteit en merkbeleving te versterken. Voor meer informatie.
Ben je benieuwd naar SPARC? Neem dan contact op met onze accountmanager Anne Jaap Strikwerda.